Wspomnienie zeszłorocznego lata w ogrodzie

Pogoda sprzyjała, więc cały weekend spędziłam pracowicie w ogrodzie. Przycięłam drzewka i krzewy, posiałam co nieco, a także odpoczywałam wygrzewając się w promieniach wiosennego słońca i popijając popołudniową kawę. Wśród okolicznych domów panowało ożywienie, w ogrodach trwały wiosenne prace, a popołudniu unosił się zapach grilla, co wskazuje na to, że sezon grillowy zaczyna nabierać tempa.

To wszystko sprawiło, że naszła mnie ochota na przejrzenie zeszłorocznych zdjęć z ogrodu i podzielenie się kilkoma z nich.

Takie kolorowe chwile z życia ogrodu zachęcają do działania 🙂

Na początek trochę wiosny:

zonkile

kwitnąca czereśnia

 

A teraz pełnia lata:

 

gazanie

 

groszek

lilie

lilie 1

lobelia

pysznogłówka

ogród

Nic nie nastraja lepiej do działania, niż widok ogrodu kipiącego od zieleni i barwnych kwiatów 🙂

4 thoughts on “Wspomnienie zeszłorocznego lata w ogrodzie

  1. Heart Chakra 4 kwietnia 2014 / 20:58

    Ach jak u Ciebie pięknie! Zazdroszczę prac ogródkowych, ja na razie jedynie mogę rozsiewać nasionka 😦

    • elfickizakatek 6 kwietnia 2014 / 22:40

      Dobre i wysiewanie nasion, jeśli w perspektywie czeka cię coś więcej 🙂

    • elfickizakatek 6 kwietnia 2014 / 22:42

      Faktycznie dość kolorowy był ten ogród. Dyscyplina kolorystyczna, to nie jest moja mocna strona 🙂 O ile domu wolę stonowane barwy, drewno, biel i szarości, o tyle w ogrodzie mam szaleństwo kolorystyczne i zieleń po horyzont.

Skomentuj

