Wesołych Świąt!

Święta nadeszły jak zawsze za szybko i sprawiły, że musiałam na kilka dni odłożyć pracę w ogrodzie, by zająć się domem i przygotowaniami. Śniadanie już za nami, wizyta gości przed nami, więc nadeszła chwila na relaks, kubek herbaty i surfowanie do sieci 🙂

W ramach przygotowań do świąt przygotowałam wczoraj bukiet z ogrodowych kwiatów w ceramicznej konewce. Ta sielska, wiosenna kompozycja zdobi salon.

 

bukiet

 

Dostałam też żonkile tete-a-tete w tej pięknej doniczce. Stanęły dzisiaj na świątecznym stole.

święta 2

 

A na kredensie wśród jajek przysiadł ptaszek i kilka kaczuszek.

święta 3

Jak zwykle zabrakło u mnie tradycyjnej rzeżuchy (mimo, że kilka paczuszek nasionek na kiełki mam w szufladzie, to zapominam ją wysiać odpowiednio wcześnie) i jakiejś trawy czy zboża, które stanowią podstawę większości świątecznych kompozycji. Na szczęście mnie się bardziej podobają żonkile czy wazon z jajkami, niż tradycyjne kompozycje z rzeżuchą w roli głównej 🙂

Skomentuj

